تخته وایت برد شیشه ای چگونه ساخته می شود

ایا تا به حال فکر کرده اید که تخته وایت برد شیشه ای چگونه ساخته می شود؟

تخته وایت بردهای شیشه ای یا همان گلس برد که باعث شده روند کار را برای همه اسان تر و راحت تر کند در طی فرایند خاصی ساخته میشود این تخته وایت بردهادر بسیاری از مراکز و مکان های اموزشی و غیر اموزشی استفاده می شود و همچنین در رنگ بندی و ابعاد مختلف ساخته میشود تخته وایت برد های شیشه ای یا همان گلس برد طی فرایند های مختلف و براساس اصولی خاص در کارخانه هاو کارگاه ها تولید می شود .
شیشه به دلیل اینکه شکننده و منعکس کننده نور است و نوشته ها روی ان کیفیت و دید خوبی پیدا میکنه و برای اینکه نوشته هامون کیفیت بالایی داشته باشه کارهای رو روی شیشه انجام میدند تا نوشتن و مصارف دیگر مورد استفاده قرار بگیرد و جنس تخته وایت بردها به گونه ای باید باشد که در برابر شکنندگی مقاومت کندو همچنین شیشه برای روی تخته وایت برد باید فرایندمختلفی را طی کند در صورتی که مقاوم نباشد در طی ساخت میشکنند
وسایل مورد نیاز برای ساخت تخته وایت برد شیشه ای  ( گلس برد )ورق ملامین است. ورق ملامین یک نوع ورق فیبری است که بر روی یک طرف آن یک پوشش پلاستیکی سخت کشیده شده است. در بعضی موارد این ورق ها تکستچر دارند. که باید شما ورق ملامین صاف را انتخاب کنید. به دلیل اینکه نوشتن و پاک کردن آن راحتتر است.
برای ساخت تخته وایت برد ساده مقوایی شما میتوانید از لکسان استفاده کنید.
ورق پلاکسی گلاس نسبت به ورق پلیمری بسیار نازک خواهد بود. به دلیل اینکه  حدود ۱/۴ تا ۱/۲ ضخامت دارد. و به همین دلیل انعطاف پذیرتر است. و حمل آن راحت تر انجام میگیرد. و امکان نصب مستقیم تخته وایت برد شیشه ای با چسب روی دیوار وجوددارد. البته در این مورد احتمال خراب شدن دیوار بسیار بالاست. شما میتوانید ورق را روی یک تکه کارتن، چوب یا هر وسیله جنس دیگری بچسبانید.
در این مرحله از ساخت تخته وایت برد شیشه ای بهتر است برای جلوگیری از خراشیده شدن پلکسی کلاس، لکسان یا ملامین در ابتدا چوب یا کارتن را برش بزنید. در مرحله بعد با استفاده از چسب چوب، پیچ ورق پلکسی کلاس، لکسان یا ملامین را به چوب بچسبانید و برای آویزان کردن تخته وایت برد شیشه ای یک حلقه به آن وصل کنید.
اما افرادی هم وجود دارد که معتقدند خرید یک محصول باکیفیت با ویژگی های خاص، آن ها را از هزینه های اضافی مجدد باز می دارد. از ویژگی های این وسیله منحصر به فرد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

جذابیت و درخشندگی برای سالن های حرفه ای آموزشی و همایش ها

حمل آسان

سطح با ضریب کا نزدیک به صفر که نوشتن را بسیار آسان می کند.

یکی از مشکلات تخته های معمولی این است که اگر با سر ماژیک به آن ها فشار مضاعف وارد کنیم بعد از مدتی فرو می روند اما تخته های شیشه ای این عیب را ندارند. این ویژگی خود تا حدی قیمت تخته وایت برد شیشه ای را متناسب با مزایا میکند.

تمام کسانی که تخته های وایت بردشیشه ای را خریداری کرده اند، از قدرت مغناطیسی آن راضی هستند؛ مگر تعداد اندکی که معمولا فروشنده محصول آن ها را تعویض کرده است.

درست است که هرچه زیبایی و کیفیت بالا می رود، متوازن با آن شاهد افزایش قیمت این محصول شیشه ای هستیم؛ اما قیمت بالا تنها در حد چند درصد است و به آن شکلی نیست که معمولا آن را بیان می کنند. همچنین که تخته وایت برد شیشه ای چندین مزیت منحصر به فرد دارند و معایب آن ها هم کمتر از سایر تخته هاست.

تخته وایت برد شیشه ای زمانی که در نور قرار گیرد، به دلیل قوانین فیزیکی بازتابش هایی دارد. این بازتابش ها باعث ناراحتی چشم می شوند. هر چند نمی توان تاثیر عوامل فیزیکی را به طور کامل از بین برد؛ اما می توان از شدت آن ها کاست. برای کاهش شدت بازتاب از مواد خاصی در سطح تخته وایت برد شیشه ای استفاده می شود که بازتابش را به حداقل می رسانند.

5/5 - (3 امتیاز)
Call Now Buttonتماس سریع (لمس کنید) -