فروش وایت برد با تخفیف ویژه ( 66708030 )

فروش ویژه مدارس دانشگاهها و آموزشگاه ها با ۴۰ درصد تخفیف

پخش ویدیو

از فروش فوق‌العاده وایت برد های شرکت روان برد لذت ببرید

  • فروش ویژه مدارس دانشگاهها و آموزشگاه ها با ۴۰ درصد تخفیف (توضیح در  ویدئوی بالا)
  • فروش ویژه در جشنواره پاییزی با ۲۰ درصد تخفیف حمل رایگان و ماژیک تخته پاک کن رایگان
  • فروش ویژه جهت همکاران محترم در تهران و شهرستان ها با تخفیف ویژه

دو سال ضمانت نامه طلایی تعویض کامل در صورت ماندن رد ماژیک

صفحه خارجی با کیفیت بسیار عالی جهت نگارش روان

زهوار آلومینیومی بسیار شکیل و مقاوم با قطر یک ، دو و چهار سانتی متر
گوشه ABS شکیل و زیبا و نشکن بسیار مقاوم

جای ماژیکي  آلومینیومی در تمامی وایت بردها

بسته بندی شیرینگ و وکیوم در تمامی وایت بردها

نحوه نصب وایت برد

پخش ویدیو

نکات کاربری برای استفاده از وایت برد

پخش ویدیو

اما وایت برد از کجا آمد؟
در دهه ۱۹۵۰ میلادی، عکاسی به نام مارتین هیت که در جنگ کره حضـور داشت، بطور اتفاقی کار با نوارهای نگاتیو عکاسی متذکر آن شد که اگر با ماژیک بر روی این نگاتیو ها بنویسد، نوشته ها به راحتی به یاری یک دستمال نمناک پاک خواهند شد .

این مساله جرقه ای بود تا مارتین اولین گام را برای وارد کردن وایت برد به جهان ی روش بردارد . پس وی ایده را به دری مارک فروخت بدین وسیله در اوایل دهه ۶۰ میلادی نخستین نمونه های وایت برد وارد بازار شد .
این وسیله با تاخیری ۲۰ ساله بطور وسیع وارد کلاس های درس شد دانش آموزان و معلمان را از آلرژی و بیماری های ریوی که در دهه ۱۹۹۰ رایج شده بود مصونیت بخشید .

جنس انواع وایت برد (تخته وایت برد مغناطیسی)
اولین نمونه های وایت برد ( تخته وایت برد مغناطیسی) از جنس ملامین بودند که قیمت بالایی هم داشتند .اما به مرور زمان دچار لکه تیرگی میشدند پاک کردن نوشته های روی آنها هم سخت میشد .بعد ها با لعاب دادن روی صفحه توانستند کیفیت آنها را بازبینی بخشند .

انواع ورق های به کار رفته در وایت برد های امروزی :
– ورق های صمغ که با کاغذ ادغام شده اند و اکثرا کیفیت پایینی دارند زود دچار لک تیرگی میشوند. این ورق ها بر روی چوب هایی از جنس MDF چسبانده میشوند .

– ورق های فولادی و آلومینیومی رنگ شده که از لایه های مختلف با کیفیت های مفرقی ساخـته میشوند، این وایت برد ها دوام بالایی وزن نسبتا سبکی دارند.
سطح صاف و لطیف آنها باعث می شود تا به راحتی پاک شوند همین ویژگی ها باعث شده تا جزو پرفروش ترین مدل ها در بازار باشند .این تخته ها ویژگی مغناطیسی دارند در جنس های گوناگونی تولید می گردند .
– ورق های لعاب داده شده که از پاشیدن سرامیک رنگ روی فولاد تولید و ساخته میشوند .این تخته ها کیفیت زیاد بالایی دارند به دلیل داشتن قیمت بالا اکثرا در صنعت از آنها مصرف میگردد .


روش مصرف صحیح از وایت برد
برای زیاد تر شدن عمر وایت برد به این چند نکته دقت بکنید :
– برای پاک کردن وایت برد از تخته پاک کن های مخصوص دستمال کاغذی یا پارچه نرم مصرف بکنید .
– بعد از روزانه کاری تخته را پاک بکنید زیرا باقی ماندن جوهر روی صفحه مخلوط شدن آن با غبار باعث خراب شدن سطح میگردد . تخته وایت برد مغناطیسی
– فقط از ماژیک های ویژه تخته وایت برد استفاده بکنید آن را از فروشگاههای معتبر خریداری نمایید .
– بعد از انتها استفاده از ماژیک چنانچه به آن نیاز ندارید، درب ماژیک را ببندید تا عمر آن زیاد تر شود .
– برای پاک نگه داشتن سطح وایت برد از پارچه خشک استفاده بکنید و جهت رفع لکه ها نیز میتوانید اسپری ویژه پاک کننده وایت برد تولید و ساخت فرمایید.


وایت برد در ایران
زمان دقیق ورود تخته وایت برد به ایران معین نیست ولی آنچه که مشهود است آن است که این وسیله در سالهای اخیر اهمیت خیلی بهتر ی را در مدارس دانشگاه ها مراکز روش ی کشورمان پیدا کرده است و شرکت های گوناگون داخلی و خارجی در بازار ایران ارائه دهنده این محصول میباشند .
حال مسئله اینجاست که وایت برد مرغوب چه محسناتی دارد می بایست از کجا تهیه و تولید شود؟

در ساختن محصولات از جمله تخته وایت برد مغناطیسی مجموعه ای از برترین و با کیفیت ترین مواد اولیه مصرف می شود همه استانداردهای تولید بسته بندی رعایت میگردند .
این شرکت در حال حاضر ۳۰ نمایندگی فعال در همه کشور است و تعداد خیلی بسیار زیاد ی فروشگاه هم کار توزیع محصولات را بر عهده دارند

یکی از راه های ارتباطی بین انسان ها که از زمان های دور تا به امروز متداول بوده نوشتن است اما طریقه ی آن با گذشت زمان تغییر کرده و بروز تر شده.

یکی از مکان هایی که در آن خواندن و نوشتن بسیار متداول و رایج است مدارس و دانشگاه هاست که امروزه تقریبا در همه جا برای تدریس از تخته وایت برد استفاده می کنند، علاوه بر مدارس در آموزشگاه ها و برخی ادارات و حتی بیمارستان ها نیز از تخته وایت برد استفاده می کنند.

از تخته وایت برد در اندازه های کوچک بیشتر در منازل و بیمارستان ها استفاده می شود و اندازه های بزرگ آن معمولا در مدارس آموزشگاه ها و دانشگاه استفاده می شود.

یکی از دلایلی که وایت برد مغناطیسی نسبت به مدل های دیگر تخته پرکاربردتر بوده همین تنوع در مدل های آن است که با توجه به نیاز و مکان و فضای موجود می توان نمونه ی مناسب را انتخاب و مورد استفاده قرار داد.

وایت برد مغناطیسی

اما بیشترین مصرف وایت برد مدل مغناطیسی آن است که در اکثر مکان ها دیده می شود زیرا از نظر دوام،کارایی و قیمت نسبت به مدل های دیگر بسیار مناسب تر است. که خود نیز مدل های مختلفی از نظر کیفیت و اندازه دارد.
وایت برد مغناطیسی دور چوب که دور آن همانند قاب عکس از چوب استفاده شده و بخاطر زیبایی آن در برخی مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

نوع دیگر آن که دور آلومینیم می باشد به دلیل استحکام بیشتر و طول عمر بیشتر مورد استفاده قرار می گیردو به جرعت می توان گفت که وایت برد مغناطیسی دور آلومینیم بیشترین مصرف را نسبت به وایت برد های دیگر دارد.
حال خود وایت برد دور آلومینیم نیز چند مدل مختلف دارد.

از مدل دیگر وایت برد می توان به وایت برد مغناطیسی لولایی  اشاره کرد که این نوع وایت برد از یک قسمت ثابت و دو قسمت متحرک لولایی تشکیل شده که می توان به آن وایت برد تا شو و یا کم جا گفت.

  که در صورت نیاز صفحه ها باز شده و جای بیشتری برای نوشتن دارد و پس از اتمام همانند درب کمد بسته می شود.

یک نمونه ی دیگر که در کلاس های آموزشی مخصوصا دانشگاه ها که نیاز به صفحه بیشتر برای نوشتن است وایت برد مغناطیسی ریلی می باشد که این مدل از تخته وایت برد نیز از سه صفحه تشکیل شده که صفحه ی پشتی بزرگ تر و ثابت روی دیوار است و دو صفحه ی دیگر کوچکتر که روی ریل قرار گرفته و روی صفحه ی اصلی قرار دارد.
به صورتی که پس از نوشتن روی صفحه جلویی وایت برد به راحتی روی ریل جابجا شده و کنار می رود و صفحه زیرین آماده استفاده می باشد.

نمونه ی دیگر، وایت برد مغناطیسی دو رو است که در دو طرف تخته، صفحه وایت برد قرار گرفته که روی پایه ای مختص به آن(پایه وایت برد گردان) سوار می شود به صورتی که حول محور پایه تخته وایت برد می چرخد و طرف دیگه آن آماده ی نوشتن می باشد.

در هنگام خرید تخته وایت برد به نکات زیر توجه کنید :

 

حال باید توجه داشت که پس از انتخاب نوع تخته وایت برد مغناطیسی از جنس با کیفیت استفاده کرد تا طول عمر بیشتری داشته باشد.

هنگام خرید توجه داشته باشید وایت برد از زهوار مناسب و محکم برخوردار باشد تا بزودی خم نشود و تاب بر ندارد.
حتما دارای جای ماژیک باشد،از بست های محکمی استفاده شده باشد و مهم تر از همه صفحه وایت برد بدون هیچ خط و خشی باشد و کاملا صاف و صیقلی باشد تا نوشتن روی آن راحت باشد و پس از پاک شدن رد ماژیک باقی نماند.
نکته دیگری که باید رعایت کنید نصب درست تخته وایت برد است.

اگر تخته وایت برد مغناطیسی دیواری خریداری کردید آن را محکم و بدون فاصله از دیوار نصب کنید تا پس از مدتی وایت برد کنده نشود ویا تاب بر ندارد،اگر هم پایه دار بود بست های اتصال پایه به تخته را حتما محکم ببیندید تا دچار شکستگی و لق خوردن نشود.

برای استفاده وایت برد حتما از ماژیک مخصوص وایت برد و جنس مرغوب استفاده کنید زیرا در غیر این صورت صفحه وایت برد به مرور سیاه شده و از عمر مفید تخته وایت برد کاسته می شود.

 

 

 

تخته وایت برد شیشه ای زمانی که در نور قرار گیرد، به دلیل قوانین فیزیکی بازتابش هایی دارد. این بازتابش ها باعث ناراحتی چشم می شوند. هر چند نمی توان تاثیر عوامل فیزیکی را به طور کامل از بین برد؛ اما می توان از شدت آن ها کاست. برای کاهش شدت بازتاب از مواد خاصی در سطح تخته وایت بردشیشه ای استفاده می شود که بازتابش را به حداقل می رسانند.

یکی از مزیت های وایت برد شیشه ای نسبت به وایت برد مغناطیسی طول عمر بالای آن است، در وایت برد شیشه بر خلاف وایت برد مغناطیسی که پس از مدتی سیاه شده و رد ماژیک باقی می ماند دیگر خبری از تغییر رنگ و سیاهی نیست و از هرماژیک وایت برد و حتی ماژیک معمولی نیز می توان استفاده کرد و اگر پس از مدتی وایت برد کثیف شد به راحتی با شیشه پاک کن مثل روز اول می شود

 بنابراین با توجه به عمر بالای وایت برد شیشه ای علی رقم قیمت بالاتر آن نسبت به وایت برد مغناطیسی به صرفه است که وایت برد شیشه ای خریداری و استفاده کنیم زیرا وایت برد مغناطیسی پس از دو یا چند سال فرسوده و از بین می رود و هزینه ی دوباره برای خرید آن صرف می شود اما با خرید وایت برد شیشه ای چندین سال با خیال آسوده از آن استفاده می کنید.
یکی از معایب وایت برد شیشه ای بازتاب نور آن است که امروزه با استفاده از رنگ های کوره ای و مات رفلکس نور آن به حداقل رسیده و تا حد زیادی مشکل بازتاب نور حل شده
امروزه مدل های مختلفی از وایت برد شیشه ای تولید شده که در مدل و رنگ های مختلفی اعم از وایت برد شیشه ای پایه دار، گلس برد مشکی و … عرضه می شود که بسیار شکیل و زیباست که البته از قیمت بالایی نیز برخوردار است. اما بیشترین مورد مصرف، وایت برد شیشه ای دیواری سفید رنگ است زیرا برای نوشتن از هر ماژیک وایت برد با هر رنگی می توان استفاده کرد.

نمونه ی دیگر وایت برد شیشه ای تولید شده که مورد استقبال خوبی قرار گرفته و کارایی بیشتری نیز دارد، وایت برد شیشه ای مغناطیسی است که علاوه بر نوشتن روی آن می توان از آن به عنوان تابلو اعلانات اسفتاده کرد و یاد داشت و برگه های مورد استفاده را با استفاده از سوپر مگنت به آن چسباند.
نکته جالب در وایت برد شیشه ای این است که هر طرح دلخواهی که بخواهید می توان سفارش داد تا پشت شیشه هنگام رنگ در کارخانه چاپ شود و شما لوگو یا طرح دلخواه خود را در بک گراند وایت بردتان داشته باشید.

فقط در هنگام خرید دقت داشته باشید که برخی از افراد سود جو برای رقابت در فروش و سود بیشتر از مواد اولیه ضعیف تر وارزان تر استفاده می کنند.
به طور مثال از رنگ های بی کیفیت استفاده می کنند که پس از مدتی از بین رفته و کم رنگ می شوند و یا برای تولید وایت برد از شیشه با ضخامت کم استفاده می کنند که از استحکام وایت برد کاسته شده و خطر شکستگی وایت برد چند برابر می شود.

چرا وایت برد؟ 

همیشه برای تولید یک محصول ابتدا به بررسی و کاربرد آن محصول می پردازند و برای طراحی یک محصول فوق کاربردی تمام نکات ریز و درشت آن را مورد بررسی قرار می‌دهند . از گذشته تا امروز تمام وسایلی که ما به طور روزمره از آن استفاده میکنیم دچار تغییرات زیادی شده اند . چه تغییرات کوچک و چه تغییرات بنیادی همه به دلیل این هستند که استفاده از این محصولات راحت تر باشد و آسیب کمتری را به مصرف کننده وارد نماید . چراغ های زیادی در مورد محصولات تولید شده وجود دارد به عنوان مثال چرا وایت برد جایگزین تمام محصولات آموزشی شده است ؟ کمی به بررسی این چرا می پردازیم تا دلایل قابل قبولی را برای تولید این محصول داشته باشیم .
امروز تولید یک محصول و یک کالایی که مورد استفاده زیادی قرار می گیرد اهمیت بسیاری دارد و برای تولید ایده آل ترین محصول اشخاص مختلفی به بررسی و انجام آزمایشات مختلفی می پردازند تا کمترین آسیب با بیشترین بازده ای از کالای تولید شده را داشته باشند . وایت برد نیز جز کالاهایی می باشد که برای تولید نهایی مورد بررسی و آزمایشات قرار گرفته است . از اسم این محصول پیداست که با یک برد سفید سر و کار داریم . حالا این سوال پیش می آید که چرا برد به رنگ سفید است .

4.5/5 - (25 امتیاز)
Call Now Buttonتماس سریع (لمس کنید) -