اولین بار در چه سالی وایت برد مغناطیسی تولید شد؟

اولین بار در چه سالی وایت برد مغناطیسی تولید شد؟
از دوران گذشته مداراس و تجهیزات اداری از تخته گچی استفاده می شد. ولی به دلیل گچی بودن این تخته ها که باعث مشکلات ریویی و الرژی شده بود به مرور زمان تخته گچی ها ارتقا پیدا کردند و به وایت برد تبدیل شد.وایت برد ها هم اولین بار در سال 1950 تولید شد و مخترع وایت برد ها شخصی به نام مارتین هیت بود.و شغل ایشان عکاسی بود. ایشان متوجه شد که می توان با ماژیک بر روی نگاتیو ها نوشت و ان را به راحتی پاک نمود.

ولی زمانی که تصمیم به اختراع وایت برد داشت نمونه اولیه در یک اتش سوزی از بین رفت. به همین خاطر با فروش ایده خود به یک شرکت تولید کننده لوازم آموزشی باعث تولید انبوه وایت برد شد. ولی به خاطر هزینه بر بودن این این نوع وایت برد بیشتر مدارس هنوز از صفحه های گچی استفاده می کردند.


از سال 1950 به بعد شروع به تولید وایت برد نمود. ولی بیش از 30 سال زمان برد که بیشتر دانشگاه ها از وایت برد برای اموزش خود استفاده می کردند.

صفحه این وایت برد ها از ملامین استفاده می شد که به مرور زمان جای ماژیک ها روی صفحه می ماند و باعث شد صفحه ها هم ارتقا پیدا کنند و صفحه های امروزی به وجود بیاید. که دارای عمر زیادی می باشد و استفاده از ان راحت تر باشد. صفحه های موجود در این وایت برد ها دارای دو نوع مغناطیسی و ساده هست.

که تفاوت عمده در این نوع صفحه ها فقط در نوع مگنت خور بدن این صفحه ها هست.و از لحاظ نوشتن و پاک شدن هیچ تفاوتی بین این دو مدل نیست.زهوار هایی استفاده شده در این وایت برد ها آلومینیومی هست که دوام بسیار بالایی دارند.

جهت سفارش انواع وایت برد شیشه ای  یا همان گلس برد و همچنین دیدن لیست قیمت با ما تماس بگیرید

به ما رای دهید
Call Now Buttonتماس سریع (لمس کنید) -