وایت برد مغناطیسی صادراتی

وایت برد

وایت برد مغناطیسی صادراتی

هدف از تولید وایت برد های مغناطیسی صادراتی در کل برا تجهیزات مدارس می باشد. به دلیل استفاده زیادی که از این وایت برد ها میشود گروه ما توانست یکی از بهترین و مقاوم ترین وایت برد ها را برا تجهیزات مدارس تولید کند این تخته وایت برد ها از صفحه های سرامیکی و زهوار بسیار پهن می باشد که هم از لحاظ نوشتن و پاک شدن و هم از لحاظ استحکام بهترین نوع تابلو می باشد.

از سال 1380 وایت برد ها وارد مدارس شد که به مرور زمان عیب و ایراد آنها معلوم و رفع شد. یکی از عیب های بسیار واضح وایت برد های قدیم خم شدگی انها بود که به مرور زمان ایجاد میشد.

به همین دلیل وایت برد های صادراتی با ضخامت پهن تولید شد این ضخامت فقط به دلیل این ایجاد شد که از خم شدن ان جلوگیری کند. و طول عمر این وایت برد از هر لحاظ بهترین نوع انها می باشد. یکی از دلایلی اینکه وایت برد ها داری قیمت مختلفی در بازار می باشد به خاطر نوع ورق به کار رفته در انهاست و یکی از دلایل اینکه زهوار مختلفی در بازار موجود می باشد. به خاطر قیمت وایت برد هاست.

وایت برد

بهترین نوع صفحه وایت برد کره ای و مغناطیسیت.

این نوع وایت برد ها از لحاظ نوشتن و پاک شدن بهترین نوع صفحست. وایت برد تولید ما از لحاظ اتصال به دیوار بهترین زهوار را دارا می باشد. به دلیل اینکه زهوار این نوع وایت برد قابلت اتصال بیشماری به دیوار می باشد. به همین دلیل مقاومت بسیاری از لحاظ خم نشدن دارا می باشد.

جهت خرید انواع تخته وایت برد شیشه ای  یا همان گلس برد با کارشناسان ما تماس بگیرید

3/5 - (1 امتیاز)
Call Now Buttonتماس سریع (لمس کنید) -