کاربرد های تخته وایت برد در رستورانها و فست فود ها

 

وقتی صحبت از رستوران می شود ناخود آگاه یاد غذا و خوردنی های خوشمزه برای ما زنده می شود . می خواهیم درباره لزوم کاربرد تخته وایت برد در رستورانها توضیح کوچکی را ارائه دهیم : مدیر یک مجموعه رستورانی همیشه نیاز دارد تا برای بهتر پیش رفتن مقاصد خود برای حفظ هماهنگی و پاکیزگی در پیجر رستورا خود نکاتی را برای کادر فعال خود شرح دهد و برای این کار لازم است هر روز این نکات را ذکر کرده و گوشزد کند . برای تکرار نکات روزانه نیاز است هر روز زمانی را برای اجرای جلسه اختصاص دهد که این کار باعث وقفه در کار کارکنان می شود و آسیب زیادی به تمرکز افراد حاضر در رستوران وارد می شود .

یک راه حل بسیار ساده برای این کار وجود دارد و آن استفاده از یک تخته وایت برد در مکانی است که بیشترین تردد را در مسیر کارکنان خود دارد . با نصب یک وایت برد در راهرو یا ورودی سالن ، مدیر رستوران به راحتی می تواند تمام نکاتی را که مد نظر دارد روی آن بنویسد . وظایف روزانه تمام افراد شاغل در رستوران مانند گارسون ها ، خدمه پذیرایی ، سرآشپز آشپزخانه و حتی مسئول پذیرایی نکاتی است که هر روز مدیر مجموعه باید به کارمندان خود انتقال دهد و با نوشتن تمام این مطالب بر روی وایت برد و تغییر آنها در زمان های مختلف می تواند به راحتی تمام قوانین رستوران را به همه اعلام کند . به دلیل قابلیت مغناطیسی تخته وایت برد میتوان کاغذ های قابل ذکر را نیز بر روی آن لحاظ نمود و با رسم نمودار فروش و امتیاز دادن به کارکنان به رشد آنها در بهتر شدن ارائه خدمات کمک بسزایی کرد .

یکی دیگر از کاربرد های وایت برد ، استفاده از وایت برد شیشه ای یا گلس برد در اتاق مدیریت رستوران است . این کار هم جلوه ی زیبایی به دیوار اتاق مدیریت می دهد ، هم او می تواند از آن استفاده کند و برنامه های کاری خود را بر روی آن بنویسد . استفاده از تخته وایت برد شیشه ای در اتاق مدیریت و ثبت موارد دلخواه مدیر بر روی آن می تواند به کارمندان خود بفهماند که چقدر نظم و انضباط در پروسه کاری مهم است و با ثابت کردن این مساله که خود او چقدر به انضباط کاری اهمیت می دهد بقیه کارکنان را نیز مجاب به اجرای نظم و جزء به جزء قوانین رستوران کند . مدیر می تواند با نوشتن جملات الهام بخش و امیدوار کننده روی وایت برد شیشه ای هم روحیه ی خود را دو چندان کند ، هم به افرادی که وارد اتاق او می شوند لبخند و امید هدیه دهد .

یک پیشنهاد ویژه نیز برای کسانی که دارای رستوران هستند داریم ، و آن هم نصب یک تخته وایت برد متوسط در کنار خروجی رستوران است . یک برد سفید برای نوشتن دل نوشته های مشتریانی که دوست دارند حس خود را با دیگران به اشتراک بگذارند . حس اینکه چقدر از غذا لذت برده اند یا اینکه فضای داخلی رستوران برای آنها چه احساسی را در بر داشته است . نوشتن این دل نوشته ها کمک می کند تا مشتریان نظرات خود را به دیگران انتقال دهند و نوعی تبلیغات ناخودآگاه را در بر دارد . این کار یک بعد دیگر نیز دارد و آن این است که مدیر مجموعه عمده نظرات مشتریان را می بیند و در پیشرفت و بهتر کردن خدمات خود سعی بیشتری را می کند.

 

یک کاربرد دیگر وایت برد در فست فود هاست . حتما هنگام ورود به یک فست فود متوجه تخته وایت برد موجود در آنجا شده اید . برای خیلی از افراد اطلاع از قیمت کالای مورد نظر قبل از خرید بسیار مهم است و یکی از اماکنی که این مساله به وفور دیده شده فست فود است . شما وقتی برای خرید ساندویچ یا پیتزا وارد مغازه ای می شوید به اولین چیزی که توجه می کنید قیمت آنهاست . به همین منظور صاحب مغازه یا مدیر فست فود یک وایت برد را روی دیوار واحد خود نصب کرده و لیست کاملی از محصولات خود را روی آن لحاظ کرده است ، برای اعلام قیمت کالای مورد نظر نیز از دو روش استفاده می کنند . اول اینکه با ماژیک وایت برد قیمت محصول مورد نظر را روی وایت برد می نویسند و در حالت دوم نیز از صفحه های مغناطیسی برای اعلام قیمت استفاده می کنند .

 

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چرا قیمت ها را مانند نام کالا روی وایت برد لحاظ نمی کنند ، دلیل این کار تغییر دائم قیمت های مواد اولیه و نوسانات مبلغی آنهاست . این روز ها با تغییر مدام قیمت دلار مواد اولیه نیز عینا در حال تغییر است و برای سهولت در اعلام قیمت کالاها از این دو روش استفاده می شود . این توضیح کوتاهی از عملکرد تخته وایت برد شیشه ای و فلزی در رستوران ها و فست فود ها بود ، البته پیجر کاربرد های دیگری نیز از این محصول پر مصرف در این اماکن وجود دارد که بسته به نوع نیاز فردی یا گروهی مورد استفاده قرار می گیرد و می توان از سایز های متنوعی که از این محصول وجود دارد استفاده کرد.

به ما رای دهید
Call Now Buttonتماس سریع (لمس کنید) -