گلس برد پازلی چیست و چه مزایایی دارد

مزایا گلس برد های پازلی (به هم چسبیده)

رفته رفته فروش گلس برد در مکان های اداری و آموزشی بیشتر و بیشتر میشود و دلیل اصلی آن لذت نوشتن بر روی آنهاست و همچنین گلس برد ها پاک شوندگی عالی دارند و مهم تر از همه این تخته ها از زیبایی بسیار بالایی بر خوردار هستند و در آخر طول عمر بسیار بالا تیر خلاصی برای انتخاب این نوع تخته برای آموزش و نگارش است.

حال در نسل جدید وایت برد شیشه ای گلس برد های پازلی (به هم چسبیده) خواهان بسیاری پیدا کرده اند و بسیاری از مدیران بجای خرید یک تخته بزرگ که هم احتمال شکستن بالایی دارند و هم حملشان بسیار دشوار هست از چند گلس برد بصورت پازلی و کنار هم ویا روی هم استفاده میکنند که این تصمیم هم از لحاظ مالی به نفع است و هم از لحاظ زیبایی و کاراریی و مهم تر از همه اگر قسکتی از تخته ضربه شدید بخورد فقط یک گلس برد کوچک شکسته و مدیران فقط یک تخته کوچک متضرر میشوند بجای یک گلس برد بزرگ با هزینه بسیار هنگفت.

این نوع تخته ها بسیار راحت کنار هم و یا روی هم بصورت دو تایی و چندتایی و پازلی قرار میگیرند و این امکان را به کاربر میدهد که بسته به محیط دیوار بهترین و بیشترین فضای نوشتاری را داشته باشد.

همچنین گلس برد پازلی یک امتیاز دیگر نیز دارد و آن برای افراد با سلیقه های مختلف است و این امکان را فراهم میکند که شما یک تخته با چندین رنگ در طیف های مختلف را در یک قالب داشته باشید و نگارش در رنگ های مختلف حس بسیار خوبی هم به مدرسین و هم به دانشجویان میدهد و باعث می شود چشم کمتر خسته شود و شما چندید شیشه با رفلکس های مختلف کنار هم داشته باشید.

دیگر حسن این گلس برد ها مچ شدن با ست های اداری و آموزشی شماست و بخاطر طیف رنگی بسیار بالا میتوانند زیبایی دو چندان به محیط کار شما دهد.

از دیگر حسن و برتری این نوع تخته ها میتوان به این موضوع مهم اشاره کرد که به دلیل تکه های کوچک کنار هم و نصب جدا جدای گلس برد بر روی دیوار در واقع دیوار وزن بسیار کمتری را تحمل میکند و این یعنی اینکه سالیان بیشتری زمان میبرد تا دیوار بر اثر تحمل وزن شل تر شده و فلنچ ها لق و تخته از دیوار جدا شود.

چون بارها دیده شده بسیاری از دیوار ها به دلیل قدیمی بودن و یا کاذب بودن و یا دیوارهای پیش ساخته به دلیل ضعف ساختاری کمتر از یک ماه تحمل وزن بالای گلس برد را نداشته و تخته از دیوار جدا می شود و این یعنی ضرر کردن دو سره یکی شکستن گلس برد خریداری شده با قیمت بسیار بالا و دیگری خراب شدن دیواری که دیگر روی آن سوراخ ها نمیشود نصب مجدد انجام داد و پر کردن این دیوار ها خودش بسیار زمان بر و هزینه بر است.

مورد دیگر که بسیار دیده شده بسیاری از مشتریان بعد از مدتی به دلیل تغییر محیط آموزشی و جابه جایی مجبور به باز کردن گلس برد و حمل مجدد و همچنین نصب مجدد میشوند و شما فکر کنین مثلا یک تخته ٣ متری را با وزن بیشتر از ٣٠ کیلو را مجبورین باز کنین و مجدد حمل و مجدد نصب کنین واقعا مشکل است و احتما شکستن تخته بالای ٨٠% است
حال تصور کنین شما قرار است ۴ عدد تخته ٨٠ سانت با وزن تقریبی ٧ کیلو رو باز کنین جابجا کنین و مجدد نصب کنین
بله واقعا کار به مراتب راحتری است و احتمال شکستن مجدد به کمتر از ۵% میرسد.

مورد آخر و مهمترین مورد در واقع اینجاست که شما برای خرید یک تخته مثلا ٣ متری باید تقریبا و حداقل ٣ برابر همین متراژ به صورت تکه تکه هزینه کنید

حال فرض کنین شما نیاز به ١٠ تخته ٣ متری داشته باشین و با یه حساب سرانگشتی شما اگر گلس برد پازلی خرید کنین میتوانین چیزی حدود ١٠ تا ١۵ میلیون صرفه جویی کنین این یعنی ۵٠% صرفه جویی در خرید.

در آخر به صورت خلاصه مزایای گلس برد پازلی رو بهش اشاره می‌کنیم
١. احتمال شکستن گلس برد در طول نگارش به حداقل میرسد
٢.سبک تر شدن وزن تخته برای تحمل وزن بروی دیوار
٣.جابجایی بسیار بسیار راحت تر نسبت به گلس برد یک تیکه
۴.قیمت تمام شده بسیار پاینتر نسبت به هم نوع یک تیکه
۵.شما میتوانین به هر مقدار طول و یا عرض بزرگ که برای نکارش نیاز دارین دست یابید
۶.نصب گلس برد هم به صورت افقی و هم عمودی
در آخر حتما حتما به این نکته توجه کنین چه در نوع یک تیکه و چه در مدل پازلی از شیشه با میل بالای ۵ میل و مهمتر از آن به دلیل خطرات جانی شکست احتمالی تخته
١٠٠% از شرکت های معتبر و ١٠٠% از گلس برد سکوریت شده استفاده کنین و هنگام خرید به فروشنده بفرمایید سکوریت بودن را در فاکتور قید کنند

 

چرا نصب گلس برد را به شرکت بسپاریم؟ باید ها و نبایدهای گلس برد

پیش از آنکه به سراغ نصب گلس یرد برویم لازم است توضیحاتی در این زمینه ارائه دهیم . گلس برد نام دیگر وایت برد شیشه ای می باشد و با توجه به اینکه تو چند سال اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته نگاه ها سمت این محصول خاص رفته است.

کاربرد گلس برد در شرکت ها

در بسیاری از شرکت ها و مخصوصا آموزشگاه ها استفاده از تخته گلس برد بسیار مهم شده است. مشکلی که وجود دارد این است که با توجه به نور ی که در تاتق یا کلاس درس وجود دارد ممکن است نوشته ها روی تخته خوب نشان داده نشود و مانع از دید میشود.

برخی از افراد از تخته های رنگی برای رفع این مشکل استفاده میکنند .مثلا رنگ شیشه را طوسی سیر یا روشن استفاده میکنند که وقتی ماژیک را روی تخته میکشند قابل مشاهده باشد و اذیتی برای افرادی که دارند تخته را میبینند نداشته باشد.

از دیگر استفاده های این نوع تخته در دکوراسیون و شکیل کردن محیط کار یا اداره و یا فضای آموزشی می باشد.

ویژه گی های یک تخته وایت برد شیشه ای چیست ؟

معمولا گلس برد ها با قابلیت استفاده از هر دو طرف تولید و استفاده میشوند .یعنی اگر پس از سال ها رنگ و شکل ظاهری آن تغییر کرد میتوانید از طرف دیگر آن برای آموزش استفاده کنید و این یکی از ویژه گی های منحصر به فرد این نوع تخته می باشد.

نسل جدیدتر این نوع از تخته ها نوع مغناطیسی آن میباشد. در سالهای قبل تخته پاک کن یکی از مشکلاتی بود که همیشه همراه ما بود یعنی جایی برای تخته پاک کن تعبیه نشده بود یا اگر هم بود یک نوار فلزی باریک در پایین تخته بود که گاهی یا روی آن جا نمیشد یا همیشه بر روی زمین می افتاد یا خیلی وقتها هم یا گم میشد یا کثیف و فرسوده.

بنابراین مجبور بودیم که در مدت زمان کوتاه تخته پاک کن خریداری میکردیم. اما بعد از سال ها نوع جدیدی از تخته پاک کن بوجود آمد ، آن هم تخته پاک کن مغناطیسی بود که دیگر مجبور به تهیه جا برای آن نباشیم و همینطور نگرانی های بعدی.

این مدل به نوعی هست که به خود گلس برد می چسبد و بر زمین نمی افتد و هیچ گونه آلودگی که بر اثر زمبن افتادن به وجود می آید را ندارد.

ابعاد مناسب گلس برد چیست ؟

یکی از مواردی که به آن باید توجه کرد ابعاد مناسب متناسب با محیط میباشد .باید از ابعادی استفاده کرد که اولا شکل ظاهری آن محیط را به هم نریزد و ثانیا بسیار چشم نواز باشد.یک از پر استفاده ترین ابعاد تخته گلس برد 90*170 میباشد که بیشترین استفاده را دارد.این محصول برای ادارات و تیم های تحقیقاتی بسیار گزینه مناسبی میباشد.در کنار این ابعاد میتوانید از ابعاد دیگری همچون 60*120 و 100*120 نیز استفاده و خریداری فرمایید.

 

قیمت انواع گلس برد

در تمام موارد گفته شده بالا اعم از ابعاد ،کیفیت ، زیبایی و موارد دیگر ،قیمت هر آخر را میزند و از اهمیت بالایی برخوردار است و شما با توجه به برسسی تمامی موارد فوق نهایتا تصمیم به خرید میگیرید.شما میتوانی به دو روش حضوری و اینترنتی نسبت به خرید گلس برد اقدام کنید و به صورت مستقیم و بدون واسطه ( خرید مستقیم از تولید کننده اصلی ) خرید کنید. همچنین برای خرید حضوری نیز میتوانید به آدرس فروشگاه که در سایت درج شده مراجعه فرمایید.

 

خیلی از مدیران مراکز آموزشی و ادارات در هنگام خرید گلس برد به یک نکته توجه نکرده و آن خرید به همراه نصب است و در این خیال که این نوع وایت برد نیز مثل وایت برد های قدیمی که دارای زهوار و آویز حلقه ای بودند.

 

نصب خیلی راحتی داشتند دچار اشتباه شده و خود اقدام به نسب نموده و اغلب هنگام نصب غیر تخصصی باعث شکستن شیشه میشوند و ضرر بسیار زیادی نسبت به پرداخت هزینه نصب متحمل میشوند.

و یا به علت نداشتن تراز بعد از نصب متوجه میشوند که وایت برد شیشه ای کج نصب شده و برای صاف کردن مجدد باید دیوار را سوراخ کرده هم دیوار را خراب میکنند و هم جای سوراخ کنار وایت برد شیشه ای  یا به اصطلاح گلس برد توی ذوق میزند.

نکته مهم بعدی این است که وزن این نوع وایت برد نسبت به وایت برد های قدیمی و زهوار دار فلزی بسیار بالاتر است و نیاز به رل پلاک متناسب به دیوار دارد و اگر این مسئله رعایت نشود پس از مدتی احتمال افتادن وایت برد شیشه ای از روی دیوار بسیار بالاست به همین دلیل ما پیشنهاد میکنیم به هیچ عنوان خود تصمیم به نصب گلس برد نکرده مگر اینکه قبلا تجربه این کار را داشته باشین…

یا میتوانین از شرکت‌هایی خرید انجام دهین که هزینه نصب شان رایگان بوده و با خیال راحت گلس برد دلخواهتان را روی دیوار نصب شده تحویل بگیرین و سپس وجه فاکتور را تسویه نمایید تا دیگر به هیچ عنوان متضرر هزینه بالای وایت برد شیشه ای یا  نشوید…با آرزوی خریدی دلنشین برای وایت برد شیشه ای و زیبایی دوچندان محیط کارتان

 

آیا در هر محیطی میشود گلس برد را جایگزین وایت برد کرد؟

 

اصولاً، گلس برد (یا نوار LED نمایشی) نمی‌تواند به عنوان یک جایگزین کامل برای وایت برد (تخته سیاه سفید) در هر محیطی باشد. هرکدام از این وسایل دارای ویژگی‌ها و کاربردهای خود هستند که بسته به نیازهای محیط مختلف ممکن است مناسب باشند یا نباشند.

 

وایت برد‌ها به عنوان یک وسیله سنتی برای نوشتن و ترسیم با خط‌های مختلف بر روی سطح سیاه یا سفید خود مورد استفاده قرار گرفته‌اند. این ابزارها عمدتاً در کلاس‌ها، جلسات ملاقات، و محیط‌های آموزشی استفاده می‌شوند.

 

گلس بردها یا نوار LED نمایشی‌ها به عنوان یک فناوری نمایش پیشرفته تر شناخته می‌شوند که می‌توان در آن‌ها محتواهای چندرسانه‌ای را نمایش داد. این ابزارها اغلب در محیط‌های تجاری، تبلیغات، و فضاهای عمومی برای جلب توجه و انتقال اطلاعات به نحوی جذاب به کار می‌روند.

 

برای انتخاب بین گلس برد و وایت برد، به موارد زیر توجه کنید:

 

  1. **نوع استفاده:** اگر نیاز به یک سطح برای نوشتن و ترسیم دارید، وایت برد مناسبتر است. اما اگر قصد نمایش محتوای چندرسانه‌ای و تصاویر متحرک را دارید، گلس برد ممکن است گزینه مناسب‌تری باشد.

 

  1. **هزینه:** گلس بردها معمولاً گران‌تر از وایت بردها هستند. بنابراین، بر اساس بودجه خود، می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

 

  1. **محیط و استایل:** تصمیم گیری بر اساس استایل و طراحی محیط مورد نظر نیز تأثیرگذار است. گلس بردها معمولاً به دلیل ظاهر مدرن و جلابه‌جايي‌شان انتخاب می‌شوند.

 

بنابراین، بسته به نیازها و متغیرهای محیط خود، می‌توانید بین گلس برد و وایت برد یک تصمیم مناسب انتخاب کنید.

 

گلس برد (Glass Board) و وایت برد (Whiteboard) دو نوع تجهیزات استفاده می‌شوند که برای نوشتن و نمایش اطلاعات در محیط‌های آموزشی یا کاری به کار می‌روند. هر کدام از این تجهیزات ویژگی‌ها و مزایای خود را دارند و امکان استفاده از گلس برد به جای وایت برد به برخی عوامل بستگی دارد. در زیر به برخی مزایا و معایب هرکدام اشاره می‌شود:

 

**مزایا و معایب گلس برد:**

– **مزایا:**

– زیبایی و شفافیت: گلس برد‌ها ظاهری شفاف و زیبا دارند.

– قابلیت نوشتن با انواع مارکرهای مخصوص گلس.

– مقاومت در برابر لکه‌ها و سایر آلودگی‌ها.

– قابلیت پاک کردن آسان.

 

– **معایب:**

– هزینه‌ی بیشتر نسبت به وایت برد.

– حساسیت به خط و خش.

 

**مزایا و معایب وایت برد:**

– **مزایا:**

– هزینه‌ی کمتر نسبت به گلس برد.

– مقاومت به خط و خش بیشتر.

 

– **معایب:**

– ممکن است با گذر زمان لکه بگیرد.

– نیاز به استفاده از مارکرهای ویژه و پاک‌کننده‌های خاص.

 

اگر محیط شما به شیوه‌ای که گلس برد ارائه می‌دهد می‌تواند بهره‌مندی فراهم کند و شما تمایل دارید به دید زیبا و شفافیتی که گلس برد ارائه می‌دهد بپردازید، می‌توانید گلس برد را جایگزین وایت برد کنید. هرچند که هرکدام از این گزینه‌ها ویژگی‌ها و مزایا خود را دارند، انتخاب نهایی بستگی به نیازها و سلیقه‌های خود دارد.

کاربرد تخته گلس برد در مراکز تفریحی چیست؟

همانطور که میدانید مراکز تفریحی یکی از مراکز شلوغ و پرتردد مردم است که برای وقت گذرانی و خوش گذرانی به آنجا مراجعه میکنند. از این باید آن محیط دارای تجهیزات کامل رفاهی باشد .در این بین نقش گلس برد هم بسیار پر رنگ است. در این بخش به بعضی از کاربرد های گلس برد اشاره میکنیم

وایت برد شیشه‌ای یک ابزار تفریحی و آموزشی محبوب است که در مکان‌های تفریحی مختلف استفاده می‌شود. این نوع وایت بردها به دلیل ویژگی‌های خاص خود، در ایجاد فضاهای خلاق و تعاملی به کار می‌روند. در زیر به برخی از کاربردهای وایت برد شیشه‌ای در مکان‌های تفریحی اشاره شده است:

1. **کافه و رستوران‌ها:**
– **منو و تبلیغات:** وایت بردهای شیشه‌ای می‌توانند به عنوان یک سطح تبلیغاتی جذاب برای نمایش منو و پیشنهادات ویژه در رستوران‌ها و کافه‌ها استفاده شوند.
– **پذیرایی مشتریان:** مشتریان می‌توانند نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را روی وایت برد به اشتراک بگذارند.

2. **مراکز خرید و فروشگاه‌ها:**
– **تبلیغات و تخفیفات:** وایت بردها می‌توانند برای نمایش تخفیفات و پیشنهادات ویژه در فروشگاه‌ها استفاده شوند.
– **مسابقات و اطلاع‌رسانی:** برگزاری مسابقات یا اطلاع‌رسانی درباره محصولات جدید راحت‌تر با استفاده از این بردها امکان‌پذیر است.

3. **سالن‌های ورزشی و فیتنس:**
– **برنامه‌های تمرین:** مربیان می‌توانند برنامه‌های تمرینی را بر روی این بردها نمایش دهند.
– **آموزش تکنیک‌های ورزشی:** برای آموزش تکنیک‌های صحیح در تمرینات ورزشی از وایت بردها استفاده می‌شود.

4. **مراکز هنری و فرهنگی:**
– **نمایش نقاشی و هنرهای دیگر:** هنرمندان می‌توانند آثار خود را بر روی این بردها نمایش دهند.
– **کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی:** برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های هنری با استفاده از این بردها امکان‌پذیر است.

5. **مراکز تفریحی و بازی:**
– **اطلاع‌رسانی بازی‌ها و رویدادها:** برنامه‌های بازی، تاریخچه بازی‌ها و اطلاعات مرتبط با رویدادها را می‌توان بر روی این بردها نمایش داد.
– **امکانات و سرویس‌ها:** اطلاعات درباره امکانات مرکز تفریحی و سرویس‌های موجود نیز به وسیله این بردها ارائه می‌شود.

وایت بردهای شیشه‌ای با قابلیت‌های تعاملی و نمایش تصاویر با کیفیت، می‌توانند به‌عنوان یک ابزار جذاب و مفید برای ارتقاء تجربه مشتریان و ایجاد فضاهای خلاق در مکان‌های تفریحی مورد استفاده قرار گیرند.

امیدواریم این توضیحات کامل و جامع بوده باشد

4.8/5 - (6 امتیاز)
Call Now Buttonتماس سریع (لمس کنید) -