وایت برد و موارد استفاده از آن

وایت برد و موارد استفاده از آن

یکی از بزرگ ترین موارد استفاده از وایت برد را می توان اموزش دانست
در بیشتر مراکز آموزشی امروزه بیشتر از وایت برد مغناطیسی استفاده می شود.

ولی مراکز اداری چندان از وایت برد های مغناطیسی استفاده نمی کنن که یکی از بزرگترین دلایل استفاده نشدن در مراکز اداری شیک نبودن این وایت برد می باشد.

وایت برد هایی که در مراکز آموزشی استفاده می شد دو نوع مختلف دارد.

۱مغناطیسی ۲غیر مغناطیسی

وایت برد های مغناطیسی بیشترین نوع وایت برد هستند که در مراکز اموزشی استفاده می شود. تنها دلیلی که باعث می شود نوع مغناطیسی بیشتر، نسبت به غیر مغناطیسی استفاده شود این است که در آموزش مغناطیسی بودن خیلی مهم است که بتوان از طریق مغناطیسی برگه های آموزش را به صفحه از طریق مگنت بچسبانند.

بهترین وایت برد برای افرادی که مشکل پسند هستند. می توانند وایت برد شیشه ای را انتخاب کنند. دلیل استفاده مشکل پسندان از وایت برد شیشه ای را می توان زیبایی زیاد این محصول دانست.

چون این نوع تخته ها بدون فریم می باشد. که زیبایی بسیار بالایی رو در دیزاین ایجاد می کند. تنها دلیل استفاده از وایت برد های شیشه ای را نمی توان در زیبایی محدود کرد.یکی دیگر از دلایل استفاده از این نوع وایت برد را می توان در آسان بودن در نوشتن در آن دانست. چون مصرف کننده می تواند از هر نوع ماژیک چه وایت بردی چه غیر وایت بردی روی آن استفاده کند.

دلیل مهم تر از ماژیک می تواند پاک کردن صفحه باشد چون تنها دلیل خراب شدن تخته وایت برد ها پاک نشدن صفحه انهاست. به همین دلیل صفحه وایت برد شیشه ای به راحتی پاک می شود وشما به هیچ عنوان مشکل پاک شدن صفحه ها را ندارید.

قیمت وایت برد شیشه ای یا گلس برد  نسبت به وایت مرد مغناطیسی بیشتر است ولی به دلیل اینکه به مدت طولانی می شود از آن استفاده کرد در مدت زمان طولانی هزینه خرید وایت برد کمتر می شود

به ما رای دهید
Call Now Buttonتماس سریع (لمس کنید) -