وایت برد شیشه ای

تخته وایت برد شیشه ای

استفاده وایت برد های شیشه ای در مدارس چند سالی است که شروع شده است. به دلیل اینکه وایت برد های شیشه ای دارای مزیت ها و معایبی هستند دارای ابهاماتی برای مسوولان مدارس شده است. که ایا استفاده از وایت برد شیشه ای می تواند جایگزین خوبی برا وایت برد های نسل قبل باشد یا نه.

وایت برد های شیشه ای بهترین نوع صفحه برای نوشتن و پاک شدن رو دارا می باشد و از این بابت به هیچ عنوان دارای مشکل نمی شوند. حتی اگر زمانی مطالب نوشه شده مدت زمان زیادی بر روی صفحه بماند. ولی از لحاظ دیده شدن مطالب

وایت برد

دارای ضعف می باشد به این دلیل که دارای دو بینی می باشد.

چاپ موجود بر روی صفحه تا حدود زیادی از دو بینی صفحه را گرفته است ولی به دلیل اینکه بازم هم نمی توان گفت دو بینی از بین رفته. به همین خاطر در بعضی هز موارد نمی توان کاری برای دوبینی صفحه ها کرد. به همین خاطر تخته وایت برد شیشه ای دارای نقطه ضعف می باشد.

تخته وایت برد شیشه ای

از لحاظ دوام و مقاومت دارای دوام بالای از لحاظ شکستن می باشد. چون از شیشه سکوریت استفاده می شد. شیشه سکورت تا حد زیادی دوام و مقاومت زیادی می باشد. به همین خاطر تخته وایت برد شیشه ای یا همان گلس برد دوام بالای دارای ولی بازم هم استحکام کمی نسبت به نسل گذشته خود دارد. به همین خاطر وایت برد شیشه ای گزینه مناسبی برای استفاده در مدارس نمی باشد. وایت برد شیشه ای رو بیشتر برا سالن های اجتماعات به کار می برند.

بسیاری از کاربران بنا به دلایل مختلف نیاز به این دارند که نوشته روی وایت برد را تا چند ساعت و بعضا چند روز روی تخته  وایت برد خود داشته و پس از آن تخته وایت برد را پاک کنند دلایل این امر نیز متفاوت بوده مثلا برخی کاربران نیاز دارن برنامه روزانه خود را روی وایت برد بنویسند پس از یک روز در روز بعد آن را پاک کنند برخی نوشته ها و برنامه های هفتگی شان را روی وایت برد می‌نویسند و مجبور هستند بعد از یک هفته آن را پاک کنند و همچنین کاربرانی هستند که بنا به نیاز درازمدت حتی تا ماها و حتی یک سال نیاز دارند که نوشته روی تخته وایت برد مانده و پس از گذشت یک سال سطح وایت برد را پاک کنند….

 

 

4.7/5 - (4 امتیاز)
Call Now Buttonتماس سریع (لمس کنید) -