چرا مطالب روی وایت برد نباید مدت زیادی بر روی آن بماند

تخته وایت برد

تخته وایت برد

چرا مطالب نوشته شده روی تخته وایت برد نباید مدت طولانی روی صفحه بماند؟

بدترین اتفاقی که میتواند عمر صفحه وایت برد را کوتاه و کوتاه تر کند و در برخی مراکز آموزشی بسیار هم رایج شده پاک نکردن و تمیز نکردن صفحه  وایت برد مغناطیسی پس اتمام کار آموزشی در پایان یک روز آموزشی است،

در واقع بسیار مرسوم شده که استاد روز بعد زحمت پاک کردن استاد روز قبل را میکشد و این قضیه روال عادی و روزمره خود را طی میکند و هیچ استادی بعد از اتمام کلاس خود خود صفحه تخته وایت برد مغناطیسی را پاک نمیکند.

وایت برد

تخته وایت برد

حال بیایم ببینیم با این سهل انگاری چه آسیب جدی به سطح تخته وایت برد وارد میکنیم

همه میدانیم که برای نوشتن روی تخته وایت برد مغناطیسی می‌بایست از ماژیک های وایت برد استفاده کرد و اگر از ماژیک غیر وایت برد استفاده نشود هم صفحه وایت برد پاک نمیشود هم به رنگ صفحه آسیب جدی میزند.

حال باید بدانیم فرق اساسی بین ماژیک های وایت برد با ماژیک های غیر وایت برد الکل موجود در ماژیک های وایت بردیست.

همگی هم آگاه هستیم که ماده الکل خیلی سریع تبخیر شده یا بطور عامیانه میپرد.

پس باید بدانیم با پاک نکردن سریع صفحه وایت برد پس از اتمام کار آموزشی و ماندن نوشته ها روی صفحه وایت برد باعث میشود الکل موجود در ماژیک پریده و ماژیک عملا تا حدود زیادی به ماژیک غیر وایت برد تبدیل شده و سطح تخته وایت برد مغناطیسی را به مرور از بین میبرد و باعث میشود که دیگرصفحه وایت برد ما مثل قبل پاک نشود و رد ماژیک روی آن بماند و در واقع عمر وایت برد را به پایان برساند.

پس بدانیم بهترین راه نگهداری از صفحه  وایت برد مغناطیسی برای طول عمر هر چه بیشتر نماندن نوشته ها برای مدت طولانی روی آن است و این اطمینان به شما کاربران گرامی داده میشود با این راه بسیار ساده و بی هزینه میتوانید حداقل ۳سال به طول عمر صفحه  وایت برد خود بی افزایید.

بسیاری از کاربران بنا به دلایل مختلف نیاز به این دارند که نوشته روی وایت برد را تا چند ساعت و بعضا چند روز روی وایت برد خود داشته و پس از آن وایت را پاک کنند دلایل این امر نیز متفاوت بوده مثلا برخی کاربران نیاز دارن برنامه روزانه خود را روی وایت برد بنویسند پس از یک روز در روز بعد آن را پاک کنند برخی نوشته ها و برنامه های هفتگی شان را روی وایت برد می‌نویسند و مجبور هستند بعد از یک هفته آن را پاک کنند و همچنین کاربرانی هستند که بنا به نیاز درازمدت حتی تا ماها و حتی یک سال نیاز دارند که نوشته روی تخته مانده و پس از گذشت یک سال سطح وایت برد را پاک کنند.

ولی همگی این کاربران عزیز با یک صحنه مواجه می‌شوند و آن این است که نوشته ها ی تخته وایت برد پاک نمی‌شود یا سطح وایت برد بسیار به سختی پاک می‌شود و حتی اگر وایت برد پاک شود .

روی صفحه رد نوشته ها باقی میماند و یا کل سطح وایت برد به رنگ ماژیک وایت برد استفاده شده مشکی آبی سبز و یا قرمز می‌شود و کل رنگ ماژیک در طول کل صفحه وایت برد پخش می‌شود و کاربر هر چقد تلاش می‌کند نمی‌تواند وایت برد را پاک کند و بسته به فکر و ایده هر کاربر اقدام به حرکتی برای پاک کردن وایت برد خود انجام داده ودر خیال اینکه بتوانند صفحه وایت برد را همانند روز اول تمیز و پاک کنند

اگر مطالب مدت زیادی روی تخته وایت برد بماند ممکن است دیگر هیچ وقت به اندازه روز اول شفافیت و درخشش اولیه را نداشته باشد

جهت خرید و سفارش انواع تخته وایت برد شیشه ای یا همان گلس برد با کارشناسان ما تماس بگیرید

به ما رای دهید
Call Now Buttonتماس سریع (لمس کنید) -