تاثیر وایت برد در کم کردن هزینه های آموزشی

تاثیر وایت برد در کم کردن هزینه های آموزشی

از گذشته تا به امروز نکته قابل توجه در مورد زندگی روزمره کاهش هزینه هاست . موردی که بیش از پیش از اهمیت خاصی برخوردار است یک برنامه ریزی دقیق برای استفاده بیشتر و هزینه کمتر می باشد . ما در دوره ی بسیار گرانی زندگی می کنیم و به دلیل پیشرفت بسیار بالای لوازم در دسترس و البته گران بودن آنها همه نگران این هستیم که آیا با این روند می توان ادامه داد یا نه و بدیهی است که باید همیشه به دنبال محصولاتی باشیم تا بهترین عملکرد را با کمترین قیمت و هزینه داشته باشند . امروز به معرفی کالایی می پردازیم که در ساده ترین حالت بهترین عملکرد را با کمترین هزینه فراهم می سازد و این محصول پر کاربرد وایت برد نام دارد .

قبلا گفته شده که نسل قدیمی تر چه دردسر هایی را داشته و به دلیل استفاده از گچ در نظافت شخصی مشکلاتی را فراهم می ساخته ، ولی بیایید از بعد دیگر به این دو محصول نگاه کنیم : تخته سیاه قدیمی به دلیل استفاده متداول از گچ بسیار پر هزینه بوده و مادام باید به فکر پشتیبانی و تهیه گچ به مقدار کافی می بودیم ولی الان با یک وایت برد و ماژیک در دست شما به راحتی حداقل 20 روز میتوانید بدون پشتیبانی به آموزش خود بپردازید . تخته سیاه قدیمی به وسیله گچ و رنگ مخصوص سیاه ساخته می شد و به شدت قابل تخریب و مستهلک بوده ولی تخته وایت برد حداقل یک سال بودن هیچ تخریبی برای شما کار میکند و میتواند پیشرفت چشم گیری در کاهش هزینه های شما داشته باشد .

 

در گذشته برای تمیز کردن مطالب روی تخته سیاه حتما باید از ابر مخصوص استفاده میشد و گاهی اوقات به دلیل به جا ماندن مطالب از ابر یا یک پارچه خیس برای تمیز کردن استفاده میشد که صدمه زیادی را به آن وارد می کرد و رنگ روی تخته سیاه را از بین می برد ولی الان شما برای پاک کردن مطالب روی وایت برد فقط با یک ابر یا پارچه نرم می توانید آن را به آسانی از بین ببرید و اگر هم اثری از مطالب بر روی برد جا بماند با یک اسپری مخصوص تخته وایت برد که قیمت چندانی هم ندارد می توانید به آسانی آن را به شکل روز اول در آورید و هیچ صدمه ای هم به برد وارد نکنید . یا در مکان هایی که تغییرات زیاد اعمال می شود و نیاز است از چهار دیوار اتاق یا سالن برای نصب برد استفاده شود می توان با قرار دادن یک تخته وایت برد پایه دار متحرک یا چرخ دار در آن محل هزینه را به یک چهارم هزینه اصلی کاهش داد و مدتهای طولانی از آن استفاده کرد . این مدل در رختکن های ورزشی و بعضی از اتاق های کنفرانس نیز به کار می رود .

اگر به طول عمر بیشتر و کیفیت بهتر فکر می کنید بهتر است از تخته وایت برد شیشه ای استفاده کنید . با توجه به قیمت آن نسبت به وایت برد فلزی طول عمر بسیار بالاتری دارد و نسبت به آن به دلیل روان بودن بیشتر آسیب کمتری نیز به ماژیک وارد می کند . تخته وایت برد شیشه ای به دلیل انعکاس نور و قدرت بازتاب بیشتر نیاز کمتری به نور مازاد دارد و این خود صرفه جویی در مصرف انرژی و پول است .

 

یکی دیگر از مواردی که در طول عمر و کاهش هزینه وایت برد شیشه ای نسبت به مدل قدیمی تر قابل بحث است نوع نصب آن بر روی دیوار است که هم آسیب کمتری به دیوار میزند هم به دلیل فاصله کمی که نسبت به دیوار دارد کمتر در معرض تغییر دما قرار می گیرد و این خود باعث می شود که روند انقباض و انبساط در آن کمتر صورت می گیرد و دیرتر صدمه می بیند .

 

تخته وایت برد شیشه ای  یا همان گلس برد را هم به عنوان یک وایت برد می توان استفاده کرد هم به عنوان یک تابلوی اطلاع رسانی یا همان تابلوی اعلانات بر روی دیوار نصب کرد و در آن واحد از یک طرف آن به عنوان بخش آموزشی نوشتاری استفاده کنید و از طرف دیگر با الصاق کاغذ های اطلاع رسانی و اعلاناتی بوسیله ی مگنت های گرد بعنوان یک تابلوی اعلانات به کار ببرید و به همین دلیل می توان آن را جزء محصولات چند منظوره در نظر گرفت که این نیز در کاهش و مدیریت هزینه ها کمک شایان ذکری را به شما می کند .

 

در نتیجه با یک مدیریت ساده و با استفاده ابزار آلاتی که تعریف شده می توان در هزینه ها صرفه جویی کرد و هم زمان زندگی راحتی را تجربه کرد . تخته وایت برد یک نمونه ی بارز از این مثال است که در عین سادگی و مقرون به صرفه بودن توانسته هم جایگزین خوبی برای نسل قبلی خود باشه هم محصولی باشد که به شما در مدیریت هزینه ها یاری برساند . محیط اطراف ما مملو از این محصولات است که فقط با کمی کنکاش و تامل می توان آنها را کشف و در ادامه ی مسیر زندگی از آنها استفاده بهینه کرد .

به ما رای دهید
Call Now Buttonتماس سریع (لمس کنید) -