تاثیر وایت برد در سلامتی

تاثیر وایت برد در سلامتی

در عصر جدید و با پیشرفت علم ، بشر همواره به دنبال راه هایی برای حفظ کامل سلامتی خود میباشد و همیشه در جهت رسیدن به کمال گام بر میدارد . سلامتی رنگ ها هم یکی از مباحثی است که امروزه از اهمیت خاصی برخوردار است . امروزه برای حفظ آرامش و آسایش از رنگ هایی استفاده میشود که همیشه بهترین بازده ای را دارند . وایت برد هم از این قائله مستثنا نیست و حاصل سالها بررسی و کاوش در مورد طیف وسیع رنگ هاست .

 

درست است که رنگ سیاه بسیار قدرتمند است ولی تخته سیاه قدیمی همیشه خسته کننده و تاریک بوده و باعث خستگی زود چشمان حاضران می شد . رنگ سفید تخته وایت برد نشانه صلح است ، صلح میان انسان و آموزش و به دلیل اینکه بسیار آرام بخش می باشد لذت نگاه کردن به این برد زیبا را دو چندان می کند . در علم روانشناسی رنگ سیاه نماد ناشناخته هاست و طیفی از ابهامات را در زمان خیره شدن به آن دریافت می کنید و همچنین رنگ سیاه نماد سوگ و سوگواری است و انرژی که از آن می گیرید خیلی دلنشین نیست و به خاطر همین دلیل است که در تخته وایت برد از رنگ سفید استفاده شده است . جهت خرید گلس برد روی لینک بزنید

در علم روانشناسی رنگ سفید نماد پاکیزگی است و به عنوان خالص ترین رنگ شناخته می شود ، با خلوصی که در رنگ سفید وجود دارد هیچ استرسی جرات نزدیک شدن به شما را ندارد و شما را به راحتی هر چه تمام تر به آینده سوق می دهد . رنگ سفید تخته وایت برد شما را برای شروع یک خود کفایی کامل آماده می کند و با آرامش خاطری که از این رنگ می گیرید متوانید با خیالی راحت به چیدن اهداف آینده خود بپردازید .

 

یکی دیگر از مواردی که تخته وایت برد را در زنگی انسانها مستثنا می کند وجود مدل جدید آن است ، یعنی تخته وایت برد شیشه ای . جدایی از رنگ سفید و براق آن که هوش را از سر آدم می برد ماده ای که آن را تشکیل می دهد خود دنیای جداگانه ای دارد . شیشه یک عنصر طبیعی است و زیانی برای بدن ندارد و به دلیل انعکاس نور باعث می شود احساس شور و اشتیاق خاصی به انسان بدهد .

 

در علم معماری استفاده از شیشه یکی از بهترین مواردی است که در طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی ذکر شده است و به دلیل اینکه همیشه بشر به دنبال زیبایی روز افزون است استفاده از تخته وایت برد شیشه ای بهترین پیشنهاد برای سلامتی شماست زیرا وقتی شما به یک شی زیبا می نگرید گویی روح تازه ای به شما تزریق میشود و لذت بردن شما از زیبایی باعث می شود که شما با لذت بیشتری به درک مفاهیم آموزشی و بصری بپردازید .

 

وایت برد شیشه ای به شما کمک می کند به راحتی مطالبی که روی آن نگاشته می شود را ببینید و آسیب کمتری را به بینایی خود بزنید . این امر برای افراد آموزش دهنده و نگارنده روی وایت برد هم خالی از لطف نیست و آن ها دیگر نگران استشمام خورده گچ ها که فوق العاده برای سلامتی مضر است و حتی کوبیدن سوزن روی کاغذ بر روی دیوار و خطر آسیب زدن به انگشتان خود خود نیستند و به راحتی با یک وایت برد یا تخته وایت برد شیشه ای و ماژیک برای نوشتن و ترسیم کردن و حتی با در دست گرفتن مگنت های کوچک برای الصاق مطلب مورد نظر خود روی برد می توانند به تمام مقاصد خود برسند و هیچ آسیب و ضرر و زیانی به خود وارد نکنند .

وایت برد در انعکاس نور نیز نقش مهمی دارد . رنگ مشکی جذب کننده است و برای نگاه کردن به مطالب روی آن باید دقت بیشتری داشته باشید ولی تخته وایت برد اینگونه نیست . با قدرت انعکاسی که دارد میتواند به راحتی تمام مطالبی که روی آن درج شده را به چشمان شما انتقال دهد و کمک زیادی در بینایی شما داشته باشد .

 

محققان ثابت کرده اند بهترین رنگ برای پس زمینه سفید است ، به خاطر اینکه رنگ سفید یک رنگ خنثی است بهترین عملکرد را برای انعکاس مطالبی دارد که بر روی آن درج می شود ، به همین دلیل رنگ وایت برد را سفید در نظر گرفته اند .

 

با کمی تامل بیشتر متوجه می شوید که در طول زمان همه چیز به سمتی می رود که برای تولید کوچکترین کالا نیز بهترین متد روز دنیا به کار می رود . تولید کنندگان ابزار آلات آموزشی و رفاهی نیز روز به روز با کنکاش و جستجو در گوشه گوشه ی علم بر این باورند تا بهترین کالا را با بهترین کیفیت در اختیار عموم قرار دهند . در محصولات آموزشی نیز در ساخت تخته وایت برد و وایت برد شیشه ای توجه بسیاری صورت می گیرد تا بهترین نوع این کالا روانه بازار شود تا شما عزیزان با کمترین دغدغه به یادگیری علم بپردازید.

به ما رای دهید
Call Now Buttonتماس سریع (لمس کنید) -