وایت برد شیشه ای لاکچری

وایت برد شیشه ای لاکچری

یکی از دلایلی که وایت برد های شیشه‌ای این روز ها فرا گیر شده اند لاکچری بودن این نوع وایت برد ها و قابلیت استفاده اسان ان می باشد
وایت برد های شیشه ای از سال 93 وارد بازار ایران شد و به دلیل اینکه بومی نبود باعث خروج ارز بسیاری از ایران به خارج شد. ولی به دلیل فراگیر شدن این نوع وایت برد شیشه ای تیم تحقیقاتی ما موفق به تولید بهترین نوع از این نوع وایت برد شیشه ای یا همان گلس برد شد. که حتی مزیت های فراوانی نسبت به وایت برد شیشه ای وارداتی و حتی داری عیوب کمتری نسبت به وایت برد شیشه ای وارداتی هستند.

وایت برد شیشه ای لاکچری

این نوع وایت برد شیشه ای داری دوبینی کمتری هستد حتی در مواقعی موفق به صفر کردن انها شد.
تیم تحقیقاتی ما حتی موفق به مغناطیسی کردن این نوع وایت برد شیشه ای شده است.
یکی دیگر از مشکلات این نوع وایت برد شیشه ای نبود جا تخته پاک برای این ونوع وایت برد شیشه ای بود ولی باز هم تیم ما موفق به تولید یکی از لاکچری ترین جای تخته پاک کن برای نوع وایت برد شیشه ای شد. که زیبایی خاصی به این وایت برد ها می دهد. وایت برد شیشه ای بهترین گزینه برای شیک کردن دفتر کار شماست.

 

یادداشت روزانه روی تخته وایت برد

بسیاری از کاربران بنا به دلایل مختلف نیاز به این دارند که نوشته روی وایت برد را تا چند ساعت و بعضا چند روز روی وایت برد خود داشته و پس از آن وایت برد را پاک کنند دلایل این امر نیز متفاوت بوده مثلا برخی کاربران نیاز دارن برنامه روزانه خود را روی وایت برد بنویسند پس از یک روز در روز بعد آن را پاک کنند برخی نوشته ها و برنامه های هفتگی شان را روی وایت برد می‌نویسند و مجبور هستند بعد از یک هفته آن را پاک کنند و همچنین کاربرانی هستند که بنا به نیاز درازمدت حتی تا ماها و حتی یک سال نیاز دارند که نوشته روی تخته وایت برد مانده و پس از گذشت یک سال سطح وایت برد را پاک کنند….

 

امروزه اکثرا از وایت بردهای شکیل و لاکچری استفاده میکنند.جهت خرید و سفارش با کارشناسان تماس بگیرید

3.5/5 - (4 امتیاز)
Call Now Buttonتماس سریع (لمس کنید) -