وایت برد شیشه ای برای مدارس

وایت برد شیشه ای

وایت برد شیشه ای فانتزی و مدارس

تولید وایت برد شیشه ای فانتزی مخصوص ادارات و دفاتر می باشد که دلیل اصلی آن زیبا بخشیدن به دفاتر و کارایی بسار بالای ان می باشد. وایت برد شیشه ای فانتزی دارای ابعاد کوچک و رنگ های مختلف می باشد. وایت برد شیشه ای فانتزی از شیشه سکوریت ساخته شده است و طیقه نصب این وایت برد شیشه ای از طریق فلنچ می باشد. که دوام و مقاومت بالای داشته باشند.

وایت برد مدارس
وایت برد شیشه ای مدارس

این نوع وایت برد شیشه ای دارای ابعاد بزرگ می باشد و کوچک ترین سایز ان 150*90 می باشد و دارای سه سایز می باشد. این نوع وایت برد شیشه ای یا همان تخته گلس برد از شیشه سکوریت 6 میل ساخته شده است و این نوع وایت برد شیشه ای دارای تک رنگ سفید می باشد به یک دلیل این نوع وایت برد شیشه ای از تک رنگ درست می شود که بتوان از چهار رنگ اصلی در این نوع تخته وایت برد شیشه ای استفاده کرد.

وایت برد شیشه ای مداراس دارای دو نوع مغناطیسی و ساده هستند. که نوع وایت برد شیشه ای مغناطیسی بهترین نوع وایت برد شیشه ای برای مدارس می باشد. به این دلیل که در پشت وایت برد شیشه ای از ورق های وایت برد استفاده می شود که دوبینی رو به کمترین مقدار برساند.

بسیاری از کاربران بنا به دلایل مختلف نیاز به این دارند که نوشته روی وایت برد را تا چند ساعت و بعضا چند روز روی وایت برد خود داشته و پس از آن وایت را پاک کنند دلایل این امر نیز متفاوت بوده مثلا برخی کاربران نیاز دارن برنامه روزانه خود را روی وایت برد بنویسند.

پس از یک روز در روز بعد آن را پاک کنند برخی نوشته ها و برنامه های هفتگی شان را روی وایت برد می‌نویسند و مجبور هستند بعد از یک هفته آن را پاک کنند و همچنین کاربرانی هستند که بنا به نیاز درازمدت حتی تا ماها و حتی یک سال نیاز دارند که نوشته روی تخته وایت برد مانده و پس از گذشت یک سال سطح وایت برد را پاک کنند.

به ما رای دهید
Call Now Buttonتماس سریع (لمس کنید) -