وایت برد و گرین برد

وایت برد و گرین برد

در این بخش توضیحاتی در مورد وایت برد خدمت شما معرفی میکنیم.

بسیاری از کاربران امروز با وجود تخته وایت برد مغناطیسی از تخته گرین برد مغناطیسی (تخته سبز)استفاده میکنند و از دلایل استفاده گرین برد در مدارس ارزان بودن گچ نسبت به ماژیک و همچنین به خاطر مضرات استفاده از ماژیک نسبت به گچ می توان اشاره کرد.

 

مهمترین بخش در ساخت وایت برد به صفحه آن برگشته و کیفیت بالای آن بسیار در کار و نوشتن بر روی آن به کاربر کمک کرده و باعث میشود هنگام نوشتن با گچ، گچ روی صفحه سر نخورده و نوشتن کمرنگ و پر رنگ نشود و هنگام پاک کردن تخته گرین برد(تخته سبز)گچ روی صفحه نماسد و براحتی پاک شود.

وایت برد و گرین برد

همچنین دیگر مزیت تخته وایت برد و گرین برد (تخته سبز) نسبت به همنوع خود (وایت برد) عمر به مراتب بالا تر صفحه آن میباشد که این مسئله هم باعث به صرفه تر شدن گرین برد نسبت به تخته وایت برد میگردد.

در پایین تخته گرین برد یک صفحه سر تا سری آلومینیومی قرار داده شده که از ریزش گچ بر روی زمین جلوگیری کرده و همچنین میتوان از آن برای جای تخته پاکن و گچ استفاده کرد.

برای نصب تخته گرین برد نیز چند بست پلاستیکی نشکن تعبیه شده که کاربر میتواند براحتی آن را روی دیوار نصب کرده یا در صورت لوزوم میتوان با پایه های متنوع چرخ دار آن را روی پایه قرار دهند و بصورت متحرک و در مکان های مختلف از تخته گرین برد استفاده نمایند.

وایت برد

از دیگر حسن های تخته گرین برد نسبت به وایت برد میتوان به نداشتن کوچکترین رفلکس نور اشاره کرد که این امر بسیار مهم در هنگام تدریس باعث میشود دانشجویان و هنرجویان به راحتی مطالب روی تخته را به صورت کاملا واضح دیده و به چشم کوچکترین آسیبی نرسانند.

بسیاری از کاربران بنا به دلایل مختلف نیاز به این دارند که نوشته روی وایت برد را تا چند ساعت و بعضا چند روز روی وایت برد خود داشته و پس از آن وایت برد را پاک کنند دلایل این امر نیز متفاوت بوده مثلا برخی کاربران نیاز دارن برنامه روزانه خود را روی وایت برد بنویسند.

پس از یک روز در روز بعد آن را پاک کنند برخی نوشته ها و برنامه های هفتگی شان را روی وایت برد می‌نویسند و مجبور هستند بعد از یک هفته آن را پاک کنند و همچنین کاربرانی هستند که بنا به نیاز درازمدت حتی تا ماها و حتی یک سال نیاز دارند که نوشته روی تخته وایت برد مانده و پس از گذشت یک سال سطح وایت برد را پاک کنند.

ولی همگی این کاربران عزیز با یک صحنه مواجه می‌شوند و آن این است که نوشته ها ی تخته وایت برد پاک نمی‌شود یا سطح وایت برد بسیار به سختی پاک می‌شود و حتی اگر وایت برد پاک شود روی صفحه رد نوشته ها باقی میماند و یا کل سطح وایت برد به رنگ ماژیک وایت برد استفاده شده مشکی آبی سبز و یا قرمز می‌شود.

کل رنگ ماژیک در طول کل صفحه وایت برد پخش می‌شود و کاربر هر چقد تلاش می‌کند نمی‌تواند وایت برد را پاک کند و بسته به فکر و ایده هر کاربر اقدام به حرکتی برای پاک کردن تخته وایت برد خود انجام داده ودر خیال اینکه بتوانند صفحه وایت برد را همانند روز اول تمیز و پاک کنند

به ما رای دهید
Call Now Buttonتماس سریع (لمس کنید) -