تخته وایت برد مغناطیسی چیست

تخته وایت برد مغناطیسی چه کاربرد هایی دارد؟

وایت برد مغناطیسی چیست و چه استفاده ای دارد؟

استفاده از تخته وایت برد مغناطیسی امروزه کاربرد های زیادی دارد .در این مقاله به معرفی این نوع محصول میپردازیم.   وسیله ای است دارای سطح وسیع برای نوشتن از تخته وایت برد یا  استفاده میشود.برای نوشتن روی تخته وایت برد مغناطیسی از ماژیک های مخصوص استفاده میشود.

 

برای پاک کردن نوشته ها نیز از وسیله ای بنام تخته پاک کن که از یک تکه ابر تشکیل شده است استفاده میشود.

 

با بوجود آمدن  استفاده امروزه کمتر از تخته سیاه استفاده میشود. وایت برد یا  توسط مارتین هیت در جنگ کره که او شخصی عکاس بود اختراع شد.ایده این نوع تخته از نوشتن پیامها از نوشتن روی دیوار کنار تلفن استفاده شد.مارتین با استفاده از نگاتیو فیلم متوجه شد که با ماژیک میشود روی فیلم بنویسیم.

وایت برد مغناطیسی

در اواخر سال 1950 میلادی  و اوایل دهه 1960 اولین وایت برد یا  در بازار پخش شد.این موضوع حدود 30 سال طول کشید تا عملا وارد کلاسهای درسی شود.در اوایل سال 1990 گرد و خاک پخش شده از گچ تخته سیاه باعث آلرژی و بیماری های ریوی شد و همین امر باعث تصریع در ورود این محصول به کلاس های درس شد.

 

اولین محصول ها  بسیار گران بودند و از جنس ملامین و بهترین جایگزین برای تخته سیاه بودند ولی این نوع تخته پس از مدتی لکه دار شد و زود هم پاک میشد.

 

لعاب دادن به سطح ورقه های این محصولات مغناطیسی یک روش جدید بود که بسیار کمک کرد  با کیفیت بهتر و با صرفه تر تولید شود و قیمت آن پایین آید.

وایت برد مغناطیسی

مزایای استفاده 

مازیک ها حساسیت زا نیستند و مواد گچی که باعث آسم و آلرژی میشوند را ندارند.به انرژی کمتر برای نوشتن بر روی تخته سفید نیاز است.تخته سفید در اندازه های گوناگون تولید میشود این محصول بسیار مفید را میتوان به مکانهای دیگری انتقال داد

جهت خرید انواع تخته وایت برد  و گلس برد با ما تماس بگیرید

 

 

به ما رای دهید
Call Now Buttonتماس سریع (لمس کنید) -